SELÇUK SPOR’DAN SANTRAFOR BÖLGESİNE YILDIZ TAKVİYE: OĞUZHAN ÇEVİK İMZAYI ATTI!
Yeni sezonda zirveyi hedefleyen Selçuk Spor, hücum hattını güçlendirmek adına önemli bir transfere imza attı. 1998 İzmir doğumlu tecrübeli golcü Oğuzhan Çevik, düzenlenen törenle yeşil-beyazlı formayı resmen giydi.
Futbola İzmirspor altyapısında başlayan Çevik, Eskişehirspor Süper Lig altyapısına transfer oldu ve A takımda 2 sezon forma giydi. Kariyerinde Menemenspor, Bayrampaşa, Çeşme Belediyespor, Torbalıspor ve Manisaspor gibi kulüplerde görev aldı.
Başarılarla dolu kariyerinde:
– 🏆 Bayrampaşa ile 3. Lig Şampiyonluğu
– 🏆 Süper Amatör Lig’de 3 farklı kulüple şampiyonluk
Selçuk Spor Başkanı Hasan Yavaş, “Oğuzhan Çevik’in karakteri ve oyun bilgisiyle kadromuzun kalitesini artıracağına inanıyoruz. Bu transfer camiamıza hayırlı olsun,” ifadelerini kullandı.
Oğuzhan Çevik’e yeşil-beyazlı forma altında başarılar diliyoruz!


